Opening

Deze zaterdag gaat ons scoutsjaar weer van start! Tijdens de opening ontdekken jullie wie jullie super leuke nieuwe leiding van dit jaar gaat zijn. Wij kijken er alvast enorm naar uit. Hopelijk zien we jullie zaterdag aan onze scoutslokalen van 13u30 tot 16u30! Vergeet ook zeker geen koekje of fruitje mee te nemen als 4uurtje!

Opening

Jaja, eindelijk kan ons scoutsjaar terug beginnen! Kom deze zaterdag zeker langs voor een hele namiddag vol plezier en om jullie nieuwe leiding te leren kennen!!! Groetjes van jullie nu nog onbekende leiding, tot dan!

Opening

Het is eindelijk zover, de beste dag van het jaar komt eraan: de start van het nieuwe scoutsjaar! Wij kunnen niet wachten om er samen met jullie een fantastisch jaar van te maken. Tot zaterdag!!! Groetjes van jullie nieuwe (nog onbekende) Giverleiding ;))

Start van scoutsjaar 2024-2025

Op zaterdag 21 september openen we plechtig ons scoutsjaar. Zoals een gewone scouts vergadering gaat dit door van 13.30u tot 16.30u, aan onze scoutslokalen: Lage Mierdse Weg 5 Oud-Turnhout
Tot dan!

Waar horen de kentekens?

Deze vraag krijgen we vaak te horen. Door op de foto te duwen kom je terecht op de site van Scouts en Gidsen Vlaanderen waar alle uitleg te vinden is.
De jaartekens kunnen telkens aangekocht worden tijdens onze uniformenverkopen.
Succes!!